söndag 13 mars 2011

New shoes again

Hi sweet readers!

Idag så tog jag och min pojkvän en sväng om en lokal marknad i Göteborg. Jag hade aldrig varit på en sådan stor marknad. Det var ganska mysigt att gå runt där. Jag hittade ett par nya Matsumotoskor som jag bara var tvungen att ha. Även om jag har ett par sedan innan som ser nästan likadana ut så var jag bara tvungen att köpa dessa för att den var så himla fina. Det var också lite för att kompensera att jag hade skadat mina andra Matsumoto.

Today me and my boyfriend went to a local market here in Gothenburg. I had never been to such big market before. It was pretty cosy to walk around and look at stuff. I found a new pair of Matsumoto shoes that I just had to buy. Even if I have one pair since before that looks almost the same I was compelled to buy these since they were so damn pretty. It was also a little bit to compensate that I had damaged my other Matsumoto.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar