söndag 13 mars 2011

Lunch with friend

Jag vet att jag inte skrev någonting igår. Jag var på lunch med en kompis och hennes pojkvän och när jag kom hem var jag rent ut sagt jättetrött. Ingen aning varför jag kunde vara så himla trött. Vi hade inte gått så mycket, men när jag satte mig på spårvagnen så blev jag trött och somnade nästan när jag kom hem.

Jag bjuder på en snabb bild från gårdagens outfit.

I know I didn't write anything yesterday. I was at lunch with my friend and her boyfriend and when I came home I was really tired. I have no idea why I could be so damn tired. We hadn't been walking so much, but when I got on the tram I suddenly became tired and almost fell asleep when I came home.

I give you a quick sneek of what yesterday's outfit looked like.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar