söndag 20 mars 2011

Dream Works

Hej igen!

Dem senaste dagarna efter tentan så har jag faktiskt lyckats se ett par filmer. Det handlar framförallt om filmer från DreamWorks. Jag älskar deras filmer. Dem filmer som jag sett är Despicable Me (även känd på svenska som Dumma Mej) och Shrek för alltid. Båda filmerna var helt underbara. En väninna till mig, Gud vad jag lät gammal där, tipsade om Despicable Me och när jag väl såg den så var den riktigt bra.

Shrek för alltid var också bra men med tanke på att det är den fjärde Shrek-filmen så var den inte lika bra som dem tre första. Det kändes lite som att dem hade slut på idéer inför den fjärde. Filmen hade dock ändå sina roliga stunder. Exempelvis att Mästekatten i stövlar blivit en riktig tjockiskatt ^_^



The last few days after the exam I've actually succeeded to watch a couple of movies. I'm talking most about movies from DreamWorks. I love their movies. The movies I saw was Despicable me and Shrek forever after. Borth movies was totally awesome. A friend of mine tipped about Despicable Me and when I saw it, it was real good.

Shrek forever after was also good with a thought of that it is the fourth Shrek movie but it was not as good as the three first. I felt like they had run out of ideas for the fourth movie. It had it's fun moments anyway. For example that Puss in Boots had become a real fatty cat ^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar